7 maanden later

En toen zat ik opeens in het vliegtuig. Ondertussen dik 6 uur onderweg met nog 5 uur te gaan. 4 afleveringen van the big bang theory, 2 afleveringen friends, 9 mislukte slaap pogingen en een film verder. Als ik naar buiten kijk zie ik de woestijn, we vliegen ergens over Egypte. Met een beetje pijn in m'n lichaam van de rare lichaamshoudingen en vooral de behoefte om dingen te doen. Ik verveel me dood. Over 5 uur kom ik aan in Duitsland, waar ik een nachtje blijf slapen en dan komt m'n moeder me halen. Wat een raar idee! Mijn leven staat gewoon weer op me te wachten terwijl ik net een vers leven achter liet. Afscheid genomen van de kinderen, vriendengroep, het rugbyteam, de palmbomen, het strand en de cultuur. Tijdens mijn afscheidsfeest hing ik foto's aan de muur, waarop mensen een bericht achterlieten. De meesterwerken nam ik mee in mijn handbagage zodat ik ze in het vliegtuig kon lezen. Met ogen vol met tranen maar ook een glimlach waar je u tegen zegt blader ik door al mijn herinneringen. Wat een super vette tijd. Bijna 7 maanden, 2 appartementen, ontelbaar veel palmbomen, 4 huisgenoten, 13 teamgenoten, een heul klein tintje bruiner, belachelijk veel feestjes, 3 bergbeklimmingen, een paar centimeter langer haar en ongelooflijk veel fijne momenten verder zit ik dan hier, terug naar huis. Met een debiel aantal mega mooie herinneringen, in het voorvakje van mijn handbagage.

Ondertussen ben ik weer een week thuis. Bekende gezichten gezien, en vooral genieten van wat ik natuurlijk echt wel gemist heb. Plannen maken voor mijn volgende reis. Benieuwd waar ik terecht ga komen? Ik in ieder geval wel.

Reacties

Reacties

Sandra

Geniet van de mooie herinneringen. En welkom thuis. Groetjes sandra

Lorraine

Lekker genieten en op vakantie met je allerleukste nicht haha dikke knuffel van Jadey !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!